Re: temperatura Bartona 2500XP

Autor: Kobold <koboldzik_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 17:06:28 MET DST

Użytkownik "Tomasz Maciąg" <tmaciag@willow.iie.uz.zgora.pl> napisał w
wiadomości news:op.s62i6igsx8jt1e@barton...
> Czym ty się przejmujesz :) Ja zaczynam się obawiać, jak mi pokazuje 80
> stopni i alarm termiczny się załącza :)
---- ciach-----
Do pewnego momentu podzielałem Twoją opinię.
Jednak 80 stopni to za dużo. Szczególnie jeśli posiadasz dobry radiator.
Tak jak u Ciebie temperatura w stresie dochodziła u mnie do 80 stopni,
komputer działał bez problemów. Jednak temperatura mnie niepokoiła. Zmiana
pasty (2 krotna) nic nie zmieniła. Za to wypolerowanie radiatora dało
rewelacyjny efekt. Po polerowaniu i nałożeniu zwyklej pasty temperatura w
stresie nie dochodzi do 68. Przy zwyklej pracy (na jednym monitorze film dla
dzieciaka ;), na drugim typowe prace DTP) temp. około 60 stopni.
Moja jednostka chłodząca to Thermaltake SilentBoost.
Reasumując, jeśli nie masz wypolerowanego radiatora na "lustro" - to
szczerze polecam to zrobić :)

Pozdrawiam

--
Kobold