Re: temperatura Bartona 2500XP

Autor: Kulek <pawel.81_at_gmail.com>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 21:26:10 MET DST

Ja mam Bartona 2,6 XP na tanim wentylatorku za 30 zeta. W stresie
wyciska mi do 62, zaraz po spada do 54, a jak jedzie w trybie HLT to
dochodzi do 44. Dobrze tez odkurzyc czasami wentyla bo sie sporawa
warstwa zbiera, co daje jakies 5 stopni. Aha w biosie warto dac
najnizsze napiecie dla proca bo defaultowe jest wyzsze (przynajmniej
na Abicie nf7-sl v2.0) no i polerowanie radiatorka mi nic nie dalo =P