Re: temperatura Bartona 2500XP

Autor: Tomasz MaciÄ…g <tmaciag_at_willow.iie.uz.zgora.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 12:52:56 MET DST

Dnia 27-03-2006 o 08:29:56 MOST <gta100@wp.pl> napisał:

> Przy pracy w necie, Wordzie temperatura tego Bartka 2500XP mierzona w
> biosie
> wynosi 50 stopni a mierzona softem spod windy 59. P³yta Asus A7V600-X.
> Wiatrak to silent brize którego radiator ponoæ pokryty jest 24 karatowym
> z³otem + oczywi¶cie wiatrak w obudowie. Co o tym s±dzicie?

Czym ty się przejmujesz :) Ja zaczynam się obawiać, jak mi pokazuje 80
stopni i alarm termiczny się załącza :) Tak się czasem zdarza, bo procesor
niekiedy chodzi na 2300MHz z podniesionym napięciem. Procesor "idlując" ma
około 60. I nie pomagają żadne kombinacje z pastą, montażem chłodzenia.
Ale z drugiej strony, płyta główna którą mam (gigabyte) jest znana z
tendencji do zawyżania temperatur...

--
T.M.