Re: Jaka przyczyna?

Autor: <alibaba8_at_vp.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 15:17:55 MET DST

> Nie wiem, jak w Primaxach, ale np. pomoc techniczna Musteka radzi, co
> następuje:
>
> Proszę sprawdzić czy nie jest zaintalowana jakaś drukarka w systemie -
> proszę ją odinstalowac , proszę w BOSIE płyty głównej sprawdzić ustawienie
> portu równoległego: EPP 1.7 lub 1.9.
tzn.? mogę co najwyżej wybrać pomiedzy 1.7 a 1.9
programy obsługujące skaner wyswietlaja komunikat LPT port(SPP/EPP)is enabled.
Skaner powinien chodzić na EPP ale problem to chyba właśnie w tym ustawieniu. U
mnie jest tylko ECP+EPP a na starej płycie było jeszcze SPP/EPP

Dzięki za konkretną podpowiedź.

> JoteR
spra