Re: Jaka przyczyna?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 23:52:45 MET DST

<alibaba8@vp.pl> napisał:

> Chyba prościej zapytać nie można.

Na tak proste pytanie - prosta odpowiedź:
Zaterminuj prawidłowo szynę SCSI.

> skaner primax colorado 600p/1200p
> port LPT EPP drukarka na tym samym porcie chodzi bez problemu.
> Ustawienia w biosie ecp+epp, normal, di-cośtam, wszyskie sprawdzone

Nie wiem, jak w Primaxach, ale np. pomoc techniczna Musteka radzi, co
następuje:

Proszę sprawdzić czy nie jest zaintalowana jakaś drukarka w systemie -
proszę ją odinstalowac , proszę w BOSIE płyty głównej sprawdzić ustawienie
portu równoległego: EPP 1.7 lub 1.9.

JoteR