Re: Jaka przyczyna?

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 15:59:41 MET DST

<alibaba8@vp.pl> wrote in message
news:26d3.000001d7.4425d02d@newsgate.onet.pl...
> skaner primax colorado 600p/1200p
> płyta asrock 775i48
> port LPT EPP drukarka na tym samym porcie chodzi bez problemu.
> Ustawienia w biosie ecp+epp, normal, di-cośtam, wszyskie sprawdzone

Nie ma gwarancji ze to bedzie chodzic, bo sterownikow do xp nie
ma, a te od nt sa nie w pelni sprawne (u mnie zdarzalo sie ze
skaner przerywal bez powodu skanowanie - na zupelnie roznych
komputerach). Pod win9x chodzi do dzisiaj bez problemu.
Zapewniam tez ze chodzil jak go potrzebowalem na asrocku :)

Imo problem dotyczy oprogramowania a nie sprzetu i tam powinienes
szukac przyczyny (uzywalem jednoczesnie z drukarka i mialem ustawione
w biosie ecp+epp, opcje 1.7 i 1.9 dzialaly obie).
Pamietam tez ze b. dawno wysylalem mail do supportu czy nie ma
sterownikow do xp i odpisali ze nie ma i nie zrobia, najwyzej mozna
liczyc na szczescie z sterownikami od nt.

W prosty sposob mozesz sprawdzic czy chodzi o sprzet/plyte, probujac
czy skaner chodzi na oficjalnie wspieranym systemie np. win98.