Re: jaka nagrywarka DVD - [bitwy] ciag dalszy

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 12:30:24 MET DST

Marconelli napisał(a):

> Jak widać testy były robione z szybkością odczytu x16 - co może sporo się
> róźnić, gdyby zrobić test z najczęściej używana
> do tego celu prędkością x4. Wyniki moga być diamentralnie rózne (zazwyczaj
> przy odczycie z mniejszą szybkością dużo lepsze)

Właśnie też to zauważyłem dopiero po wysłaniu wiadomości na grupę.
Tak więc Kulek, jeśli jeszcze czytasz ten wątek i nie jest to dla Ciebie
problemem, mógłbyś wykonać test na niższej prędkości?
Z wypowiedzi na cdrinfo wnioskuję, że nie da się ustawić niżej niż 5x.
Ktoś tam już wrzucił wykresy, było lepiej, choć nie tak jak na LiteOnie,
który tą samą płytę oceniał idealnie. ;) Próbuję teraz ustali czy TTTM
cy to zależy od egzemplarza. :)

# /George Orwell - Rok 1984/