Re: Napiecia na pamieci

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 12:25:36 MET DST

Dnia 2006-03-27 11:55:43, encja *Johnny* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Tak naprawde to nie chodzi o mojego laptopa, to komputer "znajomego". Nie
> wiem nawet dokladnie jaki to model, jakis Fujitsu-Siemens, przejscie bylo z
> procka 1,6.

1.6, a 1.0 to akurat ogromna różnica.
Rozumiem, że chodzi o przejście z P4 Willamette na Northwood...
Jeśli ten Willamette to S478, to jest to możliwe, pod warunkiem, że
płyta notebooka obsłuży nowszy procek. Zwrócić też należy uwagę na inne
napięcie zasilania procesora. Być może pójdzie jakiś wolniejszy model.
Tak naprawdę, to trzeba zapytać producenta...

Co do oddawanego ciepła, to Willamette grzał się tak paskudnie, że żaden
Northwood nie powinien tu zaszkodzić (IMO)

> A czy przetaktowanie moze uszkodzic pamiec? Pamiec byla typu PC2100.

Jeśi procek pójdzie na płycie, to raczej będzie ok.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]