Re: Notebook - jakiej firmy, jaki?

Autor: Roger(OS) <MrRoger[WYTNIJ-TO>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 14:29:33 MET DST

och.karol (och.karol@xl.usunto.wp.pl) napisał(a):

> podejrzewam, że Twój przypadek z Compaq'iem był "wypadkiem
> przy pracy".
Co rozumiesz poprzez wpadek przy pracy?
Compaq nie jestem pewien jak notebooki, ale desktop'y szczegolnie starsze
nie sa prawie w ogole modernizowalne, nie lykaja k.dzwiekowych, graf, RAMu
etc..
Dolozylem ostatnio do jednego Compaq'a dysk 20GB i niestety ale cos mu nie
pasuje (nie wykrywa poprawnie i sa zgrzyty w LZ i ilosci cylindrow choc
dyski tej wielkosci powinien rozpoznawc prawidlowo...) Proba instalacji
linuxa na Compaq to juz poraszka ... ale to tylko tak OT wrocmy do tematu.

> Jednakowoż, z tego co wypisują tu inni moża polecić IBM (a właściwie
> Lenovo), Toshiba, Dell. Słabiej oceniane są HP a jeszcze słabiej
> Fujitsu-Siemens. Potem są niemarkowe (Acer itp.) a na końcu California
> Acces (redem z Suwałk) oraz reszta badziewia.
Czyli brac firmowki, gotowe do pracy? A jak jest z nimi, gdy za 1-2lata
zechce dolozyc RAMU i zmienic hdd- nie bedzie problemu z wykryciem nowego
hardware?

> Sam zdecyduj i pamiętaj:
> 1. kiedys trzeba będzie się ze sprzętem rozstać.
Jak ze wszystkim- wiec brac drogie i dobre na dana chwile, czy lepiej
jakies przecietniaki ale z firm ktore podales wyzej?

> 2. 256 MB RAM'u to pomyłka
512RAM lub wiecej ?

> 3. Standardem jest DVD DL i WiFi.
DVD - rozumie ze teraz to juz standard (szczegolnie, ze cena prawie jak za
zwykly CD), WiFi przydatne rowniez szczegolnie ze w coraz wiekszej ilosci
miejsc jest dostepny net za free.
Jak sie ma sprawa z modemami dla telefonii komorkowej? cos konkretnego czy
brac od dostawcy uslugi? Co wtedy z gwarancja?

> 5. Dołożenie do lapka Tv-out'u jest kosztowne.
Wiec brac k.graf z TV przy zakupie, czy Twoja podpowiedz wyzej to poprostu
ostrzezenie na przyszlosc...