Re: Notebook - jakiej firmy, jaki?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 11:12:36 MET DST

Roger(OS) wrote:
> Czyli brac firmowki, gotowe do pracy? A jak jest z nimi, gdy za 1-2lata
> zechce dolozyc RAMU i zmienic hdd- nie bedzie problemu z wykryciem nowego
> hardware?

Zupełnie samemu złożyć notebooka to jest coś :) Tak, bierzesz gotowy do
pracy, z tym, że w sklepach możesz sobie zamówić dowolną konfigurację.
Jeśli nie możesz - zmień sklep.

> Jak ze wszystkim- wiec brac drogie i dobre na dana chwile, czy lepiej
> jakies przecietniaki ale z firm ktore podales wyzej?

HP jest obecnie najbardziej optymalne jeśli idzie o markowość i cenę.

> 512RAM lub wiecej ?

Zależy do czego używasz, ja wrzuciłem 1GB i nie żałuję ani złotówki.

> DVD - rozumie ze teraz to juz standard (szczegolnie, ze cena prawie jak za
> zwykly CD),

Chodziło o DVD DL, czyli Dual Layer - to obsługa dwuwarstwowych płyt.

> WiFi przydatne rowniez szczegolnie ze w coraz wiekszej ilosci
> miejsc jest dostepny net za free.

No chociażby. Zresztą mam przykład znajomego, który zapierał się przy
kupnie, że zaoszczędzi sobie stówkę, WiFi nie kupi bo i tak nie będzie
używał. Jakieś 2 tygodnie temu dokupił sobie moduł WiFi, bo nie mógł
wytrzymać :)

> Wiec brac k.graf z TV przy zakupie, czy Twoja podpowiedz wyzej to poprostu
> ostrzezenie na przyszlosc...

Jeśli będziesz używał.

--