Re: Płyta ASUS P4P800SE i nowy zasilacz.

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 14:19:39 MET DST

Zebbik napisał(a):

> elementów w kompie ... Dzięki za sugestie, ale proponowałbym skorzystać
> z tego kalkulatora i dodać jakieś 20% rezerwy.

no wiec dobrze:) skorzystalem z kalkulatora:) i wyszlo mi, ze potrzebuje
zasilacza 320W, dodajac jeszcze 20% rezerwy wyjdzie, ze potrzebuje 380W
... ale w rzeczywistosci moj komp przy extremalnym obciazaniu procka i
grafiki nie bierze wiecej niz 200W na wejsciu co przy skutecznosci
zasilacza na poziomie 0,7 wskazuje, ze sama konfiguracja wymaga jeszcze
mniejszej mocy ... i co ty na to ?:) Pomiar robiony profesjonalnym
sprzetem ... to tylko taki przyklad ...

Reasumujac:) jezeli masz kase na ten mocniejszy zasilacz to nic nie stoi
na przeszkodzie zeby go kupic, ale trzeba pamietac, ze spora czesc mocy
bedzie lezala odlogiem:)