Re: Resetowanie kardridza w HP 3420 (27)

Autor: SRB <asdad_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 17:37:24 MET

Kulek napisa?(a):
> Moga sprzedawac nawet tusz do pisaków =], dobry bajer polowa
> sukcesu. Kupuj taki który wyglada na czarny i Ci pasuje bo jakos z
> tuszami do HP nie mialem problemów po przestojach. Mokra scierka,
> ew. plyn do czyszczenia glowic i od razu wszystko ok.

Dok?adnie :/ Dlatego dorzuci?em 20 zeta na tusz w pude?ku, by
wiedziec' chociaz. na kogo mam klna;c' potem. Troche; z.a?uje z.e nie
kupi?em IncTeca, bo troche; juz znam ta; firme;, ale by? o dyche;
droz.szy. Wyjdzie w praniu czy z'le zrobi?em.

Remont drukarki (karetki) przebieg? pomys'lnie :) Faktycznie
dobranie sie; do niej nie jest trudne. Przymocowa?em pasek trzema
kawa?kami drutu i nie ma prawa sie; rozleciec'. Juz. bardziej boje;
sie o sam pasek, bo nie jednemu on poszed?, ale i nówka moz.e sie;
rozleciec' :/

Dzie;ki za sugestie i pozdrawiam