Re: jaka nagrywarka DVD - [bitwy] ciąg dalszy

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 17:34:45 MET

Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> w wiadomości
<news:e00spt$dqo$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Dziwne... To znaczy co? Paliły się przy szybszej prędkości? Może
> trafiłeś na wadliwe, zdarza się czasem...
> Ja bardzo dobrze oceniam nośniki tego producenta. ;)

Nie denerwuj mnie :p - to była paczka-sztyca 100 szt. TDK (!!!).
_Żadna_ nie dała się wypalić powyżej 8x (nagrywanie przerywało się z jakimś
błędem zapisu), po jakichś 10 sztukach z różnych miejsc na sztycy nie
próbowałem dalej nagrywać w "normalnych" prędkościach (oczywiście na tych
płytach pisało 40x czy coś w tym stylu, nagrywarka Teac - jeszcze z tych
słynnych modeli nie do zdarcia (do dzisiaj działa u koleżanki nagrywając z
powodzeniem na niższych (20x) prędkościach))...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel