Re: jaka nagrywarka DVD - [bitwy] ciąg dalszy

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 22:42:46 MET

Gargamel wrote:

> Nie denerwuj mnie :p - to była paczka-sztyca 100 szt. TDK (!!!).
> _Żadna_ nie dała się wypalić powyżej 8x (nagrywanie przerywało się z jakimś
> błędem zapisu), po jakichś 10 sztukach z różnych miejsc na sztycy nie
> próbowałem dalej nagrywać w "normalnych" prędkościach (oczywiście na tych
> płytach pisało 40x czy coś w tym stylu, nagrywarka Teac - jeszcze z tych
> słynnych modeli nie do zdarcia (do dzisiaj działa u koleżanki nagrywając z
> powodzeniem na niższych (20x) prędkościach))...

Ja ostatnie płyty TDK używałem jakieś 2-3 lata temu. Nie dlatego, że
niedobre tylko nawet ciężko je kupić. Miałem również nagrywarkę TEAC.
Niestety kilka miesięcy temu podczas prac konserwacyjnych (gruntowne
czyszczenie, smarowanie itp...) uszkodziłem taśmę łączącą laser z płytką.
Okaząło się, że TEAC nie ma już serwisów w polsce a dystrybutorzy nie
posiadają części zamiennych w swoich magazynach. Transport nagrywarki nie
objętej gwarancją okazał się droższy niż ona sama i wtedy kupiłem nową
nagrywarkę. TEAC trafił do kolegi który taśmę po prostu skleił taśmą
izolacyjną. :) Nagrywarka ado dziś działa w jego Amidze 1200. :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *