Re: Która płyta lepsza?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 17:26:34 MET

Bogdan Slusarczyk <bodzio131USUN@opTEZ_USUN.pl> w wiadomości
<news:e00rt3$tin$1@news.onet.pl> napisał/a:

> No a ja z innej strony: mialem K7S8X i gdyby nie to ze komp sie wieszal
> czasami a bios resetowal (na nowce baterii) to byloby ok. Zmienilem na
> Asusa na nForce (ladnych kilka lat temu, nie pamietam modelu ale zadna
> gorna polka, wtedy dalem za nia ok 300zl) i od tej pory zapomnialem o
> problemach z plyta, wiec ja osobiscie Asusa sobie chwale.

K7S8X - "S" oznacza Sis? To nie mam pytań :P. I potem wymieniłeś to na czip
nForce2 pewnie? To jeszcze bardziej nie mam pytań - najtańszy i chyba
najgorszy czip wymieniłeś na najlepszy dla danego cpu. To chyba ta Twoja
"inna strona" jest trochę nie "tą" stroną :p. Bo ja miałem wątpliwą
przyjemność porównywać produkty asusa z innymi markami na tym samym
chipie...
Może jestem dziwny, ale dla mnie "marka" oznacza nie praktykowanie takich
zwyczajów, jakie ma asus, o jakich pisałem w odpowiedzi Tomaszowi
Stafinskiemu.

ps.: Znasz dowcip o Żydzie mieszkającym w za ciasnym mieszkaniu, rabbinie i
kozie? ;)

--
Pozdrawiam,
  Gargamel