Re: Która płyta lepsza?

Autor: Bogdan Slusarczyk <bodzio131USUN_at_opTEZ_USUN.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 14:23:46 MET

> ps.: Miałem kilka, mam obecnie, i wiem - asus to marna marka, a w każdym
> razie nie lepsza od innych.

No a ja z innej strony: mialem K7S8X i gdyby nie to ze komp sie wieszal
czasami a bios resetowal (na nowce baterii) to byloby ok. Zmienilem na
Asusa na nForce (ladnych kilka lat temu, nie pamietam modelu ale zadna
gorna polka, wtedy dalem za nia ok 300zl) i od tej pory zapomnialem o
problemach z plyta, wiec ja osobiscie Asusa sobie chwale.

Bogdan