Re: jaka nagrywarka DVD - [bitwy] ciąg dalszy

Autor: DK <amidar_at_gazeta.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 13:32:25 MET

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dvuffl$8p2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]

> tego napędu! Kto tylko uważa, że nie nadaje się do nagrywania, a tylko na
> złom niech się odezwie.
> Bo ja już w desperacji jestem gotów zrezygnować z planów zakupu nowej
> nagryrywarki i do końca świata nagrywać na Litku, ewentualnie jego tez
> wymontować i wrócić do CD-R, albo jeszcze lepiej - pozbyć się komputera,
> muzykę zapisywać na kasetach magnetofonowych, a filmy na VHS...
> Ja wiem, że ten naród ma skłonność do narzekania na wszystko i wszystkich,
> ale ktoś mógłby rzucić jakimiś wiarygodnymi informacjami...

   Przez moj komputer domowy przewinelo sie kilka nagrywarek CD/DVD.
Widze co maja znajomi i jak to chodzi. W skrocie mozna powiedziec ze napedy
NEC-a sa calkiem niezle. Mialem 2 nagrywarki praktycznie idealne ale to bylo
dawno temu jak TEAC robil jeszcze dobre napedy (mowie o nagrywarkach x4 i
x16 ).
Jednak od dluzszego czasu uzywam zawsze 2 napedow. Nagrywarki w komplecie z
czytnikiem DVD i polecalbym ci podobna konfiguracje. Osobiscie uzywam w tej
chwili
"kombinacji" narywarki NEC 4551a i czytnika DVD ASUS E616P2. I polecilbym
tobie
cos podobnego. Moim pierwszym NEC-iem bym model 2500a wymienilem go po ok 2
latach na nowszy model, ale u znajomego naped dalej dziala bezproblemowo. Co
do wad
to znajomy kupowal ze mna Nec-a 2500a i trafil mu sie uszkodzony model
(uszkadzal wszystkie
nagrywane plyty). Trafilo to do serwisu i po 2 tygodniach dostalmodel 3500a
(pracuje na nim
do tej pory). Spotkalem sie tez z modelem 3520a ktory rysowal plyty, ale i w
tym przypadku skonczylo
sie to wymiana. Z grubsza to wszystko. Znajomi maja w sumie kilkanascie
nagrywarek NEC-a
i radza sobie calkiem niezle. Ciezko jest mi wypowiadac sie o na temat
innych firm, w chwili obecnej
najczesciej mam do czynienia z tego typu napedami juz po uszkodzeniu. Byc
moze cos w tym jest,
bo "pad" nastepuje najczesciej troche po skonczeniu gwarancji. Mam awersje
do
LiteOn-a, LG, Samsunga - byc moze dlatego ze mialem napedy tych firm jakis
czas temu, i w kazdym
przypadku mialem sporo problemow z napedami tych firm. Z napedami BENQ
praktycznie nie mam
do czynienia , ma go jeden ze znajomych. Uzywa go jako czytnika w komplecie
z NEC-iem 3540a.