Re: jaka nagrywarka DVD - [bitwy] ciąg dalszy

Autor: adrin <adrin_at_adrin.adrin>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 13:17:35 MET

tak sie sklada ze niedawno stalem przed podobnym wyborem i zdecydowalem sie
na neca 4571 (podobno nowszy chip niz w 455x i ogolnie lepiej pali). jest
to moja 3. nagrywarka dvd wczesniej mialem liteona 832s i benq 1620. Benq
kupilem pod wplywem recenzji na cdfreaks, zaimponowala mi jakosc nagranych
plyt, ale okazalo sie ze nagrywarka nie radzi sobie z dvd+/-rw(na 4 kupione
tylko jednego nie zepsula, podczas gdy nowy nec pali wszystko i potrafi
nagrac nawet te 'zepsute'), jest wybredna - wiele tanich plyt(a nawet i
tych drozszych) pali sie z bledami(scandisk zwraca uszkodzone sektory).
Faktycznie jesli trafilem na plyty ktore ten benq polubil to palil bardzo
dobrze(niskie poziomy bledow), ale ogolnie bylo z tym bardzo kiepsko.
Nie wiem czy to wina egzemplarza, czy tez moze modelu jako takiego...
jednak doswiadczenia z tym napedem odsunely mnie od kupna kolejnego Benq,
zwlaszcza ze wybrany przeze mnie nec obsluguje DVD-RAM,LabelFlash(poki co
dostepnosc nosnikow mala) no i jest wzglednie tani(nieco ponad 160 pln)
Poki co pali wszystko ladnie, ale dopiero zaczalem wiec nie chce chwalic go
przedwczesnie.