Nominalne taktowania karty graficznej i artefakty

Autor: Palmer <USkolupUN_TO_at_o2.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 11:56:21 MET

Witam,

Kupiłem kartę graficzną Sapphire 9800Pro i postanowiłem sprawdzic jej
podatnośc na o/c. W tym celu użyłem programu ATI Tray Tools. Pamięc nominalnie
taktowana jest częstotliwościa 648 MHz, jednak w teście na wystąpienie
artefaktów, zamiast oczekiwanego wzrostu, spadła ona do poziomu 640 MHz. Cisną
się w zw. z tym na usta 2 pytania.
1. Czy to jest zupełnie normalny objaw, a zatem karta jest w pełni sprawna?
2. Karta jest uszkodzona, a więc czy jest to wystarczający powód do
reklamacji?

Pozdr.,
Palmer