Re: jaka nagrywarka DVD - [bitwy] ciąg dalszy

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 12:12:48 MET

Atlantis wrote:

> Heh... w kompie mojej siostry ten "niesławny" CD-ROM 52x działa do dziś,
> chociaż jest normalnie eksploatowany. ;P Drugi siedzi w moim starym
> komputerze, chociaż prawdą jest, że często używany nie jest, ale jednak.
> ;) Wszystko zależy od egzemplarza i potem ogółowi się obrywa. ;P
> Z czytnikami CD LG było tak, że ludzie wymieniali, a czasem wystarczyło
> przeczyścić...

Ja miałem właśnie 3 sztuki x52. Uwierz mi, że nie pomagało czyszczenie. Nie
pomagała również regulacja potencjometrem przy laserze. Ten potencjometr
uratował wiele napędów moich znajomych oraz mojego no-name który jako
czytnik robi do dzisiaj... Napędy po prostu przestawały pracować. Nawet
silnik nie chciał się kręcić. W tm samym czasie u moich kumpli LG też
dawały ciała. Normalnie padały jak muchy.

Za to teraz są to jedne z najlepszych nagrywarek...

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *