hdd - 300 GB - czy mozliwe jest ze nie dzialal poprawnie z XP ?

Autor: dewolf44 <dewolf44_at_gmail.com>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 09:47:47 MET

Witajcie,
w serwisie sprzedawca uzyskal informacje iz dyski SEAGATE Barracuda 300
GB (SATA) nie dzialaja poprawnie ze starszymi wersjami Windows Xp
(nawet tymi z Sp2)
Podobno dysk po jakims czasie (czasami zaraz po sformatowaniu) zaczyna
byc uzyteczny tylko w polowie (tylko 136 GB jest dostepnych) a na
reszcie pokazuja sie niby bledy...
(Przy sprawdzaniu narzedziem z Seagate pokazalo ze dysk ma BAD SECTORY)

Prosze o porade badz jakas sugestie bo juz 2 dyski wrocily z serwisu z
ta sama informacja,
Nie wiem kto tu opowiada bzdury czy serwis czy sprzedawca.

Podobno wszystko jest ok, przy nowej wersji WINDOWSA, ale nie chce mi
sie wierzyc ze nikt nie ma 300-tki poprawnie dzialajacej na jakiejs
starszej wersji WINDOZY.

Prosze o pomoc, bo sytuacja ze sprzedawca robi sie goraca a problemu
nie mozna zbytnio udowodnic skoro serwis s sprzedawca swoje a ja chce
po prostu miec sprawnie dzialajacy dysk na ktory wydalem ponad 500 pln

prosze o rade,
pozdrawiam serdecznie
dewolf44