Re: jaka nagrywarka DVD - [bitwy] ciąg dalszy

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 07:40:53 MET

Dnia Thu, 23 Mar 2006 16:46:24 +0100, Atlantis napisał(a):

> - No i ostatnia: *NEC* ND-4550A - jak na razie trzyma się najlepiej -
> usłyszałem tylko ogólną opinię, że NECi mają kiepski system korekcji
> błędów, ale *UWAGA* macie teraz niepowtarzalną okazję zmieszania z
> błotem tego napędu! Kto tylko uważa, że nie nadaje się do nagrywania, a
> tylko na złom niech się odezwie.

NECe są dobre. Kiepska korekcja - poniekąd fakt, ale nie jest
tragicznie, płyty których nikt szczotką drucianą nie traktował odczyta.

Inna sprawa to głośność - mój 3500A szumi przy odczycie, zazwyczaj go
zwalniam, a najczęściej i tak odczytuję płyty napędem DVD, chyba że ich
nie czyta (jest cichutki, ma fajną strategię odczytu, ale nie "chyta"
szczególnie płyt CD). Przy zapisie - NEC jest o dziwo cichy.
Nie wiem jak te nowsze modele, ale chyba z głośnością nic się nie
zmieniło.

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron@AthlonXP 1,6@2,2 GHz FSB200 +1 GB |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP LJ 5   |