Re: jaka nagrywarka DVD - [bitwy] ciąg dalszy

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 09:13:17 MET

MadMan napisał(a):

> NECe są dobre. Kiepska korekcja - poniekąd fakt, ale nie jest
> tragicznie, płyty których nikt szczotką drucianą nie traktował odczyta.

Po pierwsze ja mam manię, żeby żadnej płytki za bardzo nie zaryswać,
więc problem odpada. ;P
Poza tym ja potrzebują napędu, który jak najlepiej NAGRYWA, do odczytu
mam osobny napęd DVD, LG zresztą. :P Całkiem nieźle sobie radzi nawet z
porysowanymi płytami od znajomych. :)

> Nie wiem jak te nowsze modele, ale chyba z głośnością nic się nie
> zmieniło.

To nie ma dla mnie większego znaczenia z powyższego powodu. ;)
Nagrywarką mam zamiar głównie nagrywać, odczyt od czasu to czasu, gdy
będzie taka konieczność - np. DVD-RAM. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/