Re: jaka nagrywarka DVD - [bitwy] ciąg dalszy

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 17:21:05 MET

Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> w wiadomości
<news:dvuffl$8p2$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Ja wiem, że ten naród ma skłonność do narzekania na wszystko i
> wszystkich, ale ktoś mógłby rzucić jakimiś wiarygodnymi informacjami...

http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Home.aspx?CategoryId=1
Wybierz se coś adekwatnie do swoich potrzeb i przestań marudzić - ktoś coś
p...owie, a Ty już urządzasz tragedię.

Nie ma "idealnych" nagrywarek na 10-lecia, bo to już nie te czasy, teraz
robią nagrywarki na góra 3 lata. Można je jedynie z grubsza podzielić na 2
grupy - lepszą i gorszą, ale i tak nie obędzie się przy tym bez flamewarów.
I niestety, nie ma aktualnego bezpośredniego porównania takiego jak to:
http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=14511

A jak już coś kupisz, to i tak metodą prób i błędów będziesz musiał dobrać
potem optymalną grupę typów i marek nośników do nagrywania...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel