Re: Kask 3D

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 15:23:33 MET
Message-ID: <slrne25br5.r4i.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

W dniu Thu, 23 Mar 2006 15:11:15 +0100, osoba określana zwykle jako
Marcin Narzynski pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Ale może zacznijmy od modeli "lite", które nie będą reagować na ruchy głową.
>Na początek wystarczy sterowanie klawiaturą. W tej chwili nie oczekuję od
>gier, żeby reagowały na moje ruchy czymkolwiek i niech tak zostanie.
>Tym sposobem odpadnie problem przesunięć czasowych i zmysł równowagi nie
>będzie narażony na ogłupiające sygnały.

Zdaje Ci się. Jeżeli masz monitor, masz wyraźnie oddzielony obraz z
komputera od otoczenia. W przypadku kasku, wyświetlacz zajmuje całe pole
widzenia.

-- 
\------------------------/ Ja  nie  mam  ochoty. Dziś jestem w nastroju
|  Kruk@epsilon.eu.org   | nieprzysiadalym(Świetliki)
| http://epsilon.eu.org/ | 
/------------------------\ 
Received on Thu Mar 23 15:25:11 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 23 Mar 2006 - 15:51:30 MET