Re: Kask 3D

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 15:47:12 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> No właśnie chodzi mi o pełnąc bezprzewodowość, czyli np.
> elektromagnetyczne wpływanie na nerwy. Tylko nie wiem, czy
> ktokolwiek się zdecyduje na rozwijanie tego, bo pole do
> nadużyć rysuje się niesamowite (i co potem, firewalle do
> mózgu? ;) ).

Wiesz, to się jednak ociera o telepatię... ;P Jakkolwiek zastanawiające
jest kilka faktów (np. to, czemu często ktoś w naszym otoczeniu zaczyna
nucić piosenkę, o której właśnie myśleliśmy) to nie wydaje mi się, żeby
wpływanie na mózg było możliwe w takim zakresie. To znaczy nie poemizuje
z tym, że fale elektromagnetyczne mogą zakłócać działanie mózgu, a nawet
wywoływać halucynacje, ale wątpię, żeby dało się to precyzyjnie
kontrolować. Już raczej implant z elektrodami przy odpowiednich nerwach
i technologia BT. :P
Tylko najpierw trzeba dokładnie rozpracować działanie ludzkiego systemu
nerwowego, żeby dało się zrobić taki interfejs. ;P

# /George Orwell - Rok 1984/