Re: Kask 3D

Autor: <artur.barutowicz_at_wytnitoatsisa.com>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 14:20:07 MET

"PAndy"
> Dosc wczesnie okazalo sie ze urzadzenia VR powoduja powstanie w mozgu
> pewnych problemow - poszukaj sobie po VR sickness i VR disease.

Chodzilo min. o roznice w czasie reakcji na np. obrot glowa, glowa sie
obracala ale obraz w helmie zmienial sie po jakims czasie. Jak obracasz
glowa to oczy odrazu widza co innego a w helmach zawsze byla pewna zwloka
spowodowana obliczeniem i wyswietleniem nowego obrazu. Efekt byl taki ze
ludzie po troche dluzszej sesji helmowania zygali jak koty.

Mi to po 20min w helmie totalnie nawalaly oczy z powodu malej czestotliwosci
odswiezania :-(

Pozdro
AB