Re: Socket A - czy warto to ciagnac?

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 14:16:00 MET

Blesso napisał(a):
> Mobilny Athlon 2500+ (spokojnie tez ruszy na magistralii 200MHz )
> moze byc jednakze problem z rozpoznawaniem klawiatury i myszy na PS
> minimalne napiecie na tej plycie to okolo 1,6V ( 1,56V wg wskaznika na
> pycie )- wiec 1,45 V nie uzyskasz

athlon 1700+ chodzil z napieciem 1,5V. Sa w tej plycie opcje do
oveclockingu po zmianie zworki, ale to pozwalalo chyba tylko na
zwiekszenie napiecia (nie mam pod reka instrukcji)?

Czy chodzi Ci o te procki?
XP-M GEODE 1750+@2400+ (384kB) 14W MOBILE
http://www.allegro.pl/item94022434_okazja_xp_m_geode_1750_2400_384kb_14w_mobile.html
Cena 230zl za 1400MHz to zaledwie 70zl mniej niz dalem za moj poprzedni
procesor z takim samym taktowaniem dwa lata temu...
A o co chodzi z tym rozpoznawaniem myszy (nie uzywam) i klawiatury na PS2?
Marx