Re: Upgrade procesora - czy dobrze?

Autor: vs1981 <vs1981[no.spam>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 11:58:19 MET

Odnośnie 1 konfiguracji to sądzę, że Win98 powinien normalnie działać - w końcu
to nie XP, który częstuje nas BlueScreenem po zmianie konfiguracji ;)
Natomiast co do 2 komputera... Ja ostatnio koledze zmieniałem procesor. Jego
płyta Asus P2L97 też obsługiwała procki PII oraz Celeron do 415MHz (wg zworek) i
faktycznie jego PII dało się podkręcić, choć tylko z 300 do 337MHz. Natomiast po
zmiane procka na PIII 600MHz, na zworkach ustawionych na 300, procesor wykrywany
był jako 400, a po zmianie na 415 - jako 500. Nie wiem czego to była przyczyna,
w każdym razie Windows XP nie chciał się na nich instalować - przechodził ekran
na którym instaluje kontrolery i dalej nie szedł. Możliwe więc, że wystarczy
aktualizaja Biosu - ja tego nie zrobiłem, więc nie wiem.