Re: HP DJ690C - dziwne objawy...

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 23:41:10 MET

Atlantis wrote:

> W każdym razie w pewnym momencie lubi się zaciąć, gdy każę wysunąć
> kartkę (górny przycisk na drukarce - kartka ze strzałką) zaczyna
> wariowac i drukuje bzdury

Mała podpowiedź (wnioski po 10 latach używania drukarki):
ja mam tak prawie zawsze, gdy drukuję coś z "podglądu" (mowa głównie
o Excel oraz Word, ale nie tylko...). Gdy ten sam wydruk leci z
"Plik"->"Drukuj", to wszystko jest zawsze OK! Dodam, że nie zależy
to od systemu - we wszystkich sterowniki są tak samo skopane ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	     e-mail j.w. po korekcji		|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|