HP DJ690C - dziwne objawy...

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 15:59:45 MET

Witam!!!

Jest sobie stara drukarka HP DeskJest 690C podpęta do mojego komputera i
po sieci udostępniona siostrze. Jakiś czas temu miałem z nią problemy -
tzn zacinała się i trzeba było nasmarować, ale teraz działa cicho i bez
problemu, wiec nie sądzę, żeby to było problemem, może już prędzej coś
nie tak z softem. Zauważyłem, że problem występuje głównie gdy siostra
drukuje, więc nie wiem czy ona coś źle ustawia, czy może problem jest
gdzieś na sieci?

W każdym razie w pewnym momencie lubi się zaciąć, gdy każę wysunąć
kartkę (górny przycisk na drukarce - kartka ze strzałką) zaczyna
wariowac i drukuje bzdury - najczęściej jeden lub dwa wiersze dziwnych
krzaczków, buziek itp., a potem trochę niżej makabrycznie wyglądające
litery - duże, rozciągnięte, zniekształcone, nachodzące na siebie...

What the hell is going on? ;)

# /George Orwell - Rok 1984/