Re: Jaki ekran LCD 1600x1200?

Autor: Dariusz <animal_at_post.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 14:56:03 MET

[sis] wrote:
> Witam,
>
> Przeznacznie:
> - pisanie tekstu na bialym tle
> - strony www
> - czasami jakies drobne sprawy w grafice
>
> Lubie pracowac 'po ciemku' - monitor CRT jest ustawiony na 100% kontrastu i
> 0-20% jasnosci zaleznie od modelu, wiec barwy az tak bardzo mnie nie
> interesuja - zalezy mi wylacznie na tym, aby (na CRT) tekst byl wyrazny i
> nie draznil oczu i przede wszystkim tego samego oczekuje po LCD.
>
> Jaki model polecicie? (nie wiecej niz 2500PLN za sztuke, choc jesli beda po
> 2000 to takze sie nie obraze...)

> [...]

mam wlasnie od wczoraj jako dodatkowy monitor samsunga 204b 20" i dzis
oddaje, sa straszne katy widzenia, nie da sie praktycznie nic zrobic,
wzrok sie meczy, spogladasz na jeden rog bialy na przeciwlegly zolty,
wszystko sie mieni w zaleznosci od kata patrzenia. z tego co wiem to
chyba matryca tn.
mam tez jako glowny monitor della 24" panorama z matryca pva i nie ma w
ogole takiego efektu, pracuje sie komfortowo.

Darek