Re: Adaptec 29160 SCSI nie rozpoznaje dysku

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 14:56:23 MET

W dniu 22 Mar 2006 05:23:41 -0800, osoba określana zwykle jako
ArturK pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Chcę podpiąć do ww kontrolera dysk Seageate ST336807LW, ma on
>pracować w serwerz na którym jest zainstaloway Netware 3.12.
>Problemem jest to że dysk nie jest rozpoznawany jako dysk.

Przez co nie jest rozpoznawany? Przez bios kontrolera czy przez NW?

>Kiedy
>wchodzę za pomocą CTRL+A w menu kontrolera, nie widać tam żadnej
>opcji którą można byłoby ustawić/włączyć ten dysk. W serwerze
>pracuje jeszcze jden HDD, ale uprzedając pytania mają one różne id,
>kontroler ma id 7, dyski 0 i 4. Dziwne również jest to że jak
>zamienię stary dysk na nowy to wszystko jest ok, zostaje on poprawnie
>rozwiązany, więc uszkodzenie napędu można wykluczyć.
>Ma ktoś jakieś propozycje jak włączyć ten dysk?

A pewien jesteś, że właściwy dysk masz? (w sensie standardu) Nie
mieszasz np. LVD z SE albo co?

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Borginator 2: Assimiltaion Day
\  Kruk@epsilon.eu.org   /