Jaki ekran LCD 1600x1200?

Autor: [sis] <kamil_at_nie-ma-mnie.wp.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 13:48:55 MET

Witam,

Przeznacznie:
- pisanie tekstu na bialym tle
- strony www
- czasami jakies drobne sprawy w grafice

Lubie pracowac 'po ciemku' - monitor CRT jest ustawiony na 100% kontrastu i
0-20% jasnosci zaleznie od modelu, wiec barwy az tak bardzo mnie nie
interesuja - zalezy mi wylacznie na tym, aby (na CRT) tekst byl wyrazny i
nie draznil oczu i przede wszystkim tego samego oczekuje po LCD.

Jaki model polecicie? (nie wiecej niz 2500PLN za sztuke, choc jesli beda po
2000 to takze sie nie obraze...)

Ps. beda dwie sztuki - jesli ma to jakiekolwiek znaczenie z katami
widzenia...

pozdrawiam,
Kamil