Re: Poczatek konca dysku?

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 14:52:16 MET

Dnia Wed, 22 Mar 2006 14:24:19 +0100, 'kofi' napisał(a):

> Ja tez mam dysk WD 80G w obudowie USB. Czasem obudowa się podwiesi jest
> tak jak pisałeś. Po restarcie obudowy działa OK. Dysk włożony do kompa
> na IDE działa bez zarzutów.

Restart obudowy nic nie daje, a niestety nie bardzo moge dysk podlaczyc do
innego kompa, bo jedyny inny komp jaki mam dostepny (ja mam laptopa)
obsluguje dyski do 137GB. Bios w tym kompie co prawda widzi go, ale jako
dysk 137GB. Nie wiem co sie stanie, gdy wystrtuje WinXP z dyskiem 200GB,
wole nie ryzykowac poki co.

pzdr
Johnny