Re: wymiana nagrywarki DVD? Ale na co? ;)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 13:48:28 MET

Marx napisał(a):

> dlatego nie nalezy nagrywac pakietowo - wygoda jest mniejsza, to fakt.
> Natomiast na pewno DVD-RAM sa wolniejsze, a takze drozsze.

Mi się wydaje, że się _nigdy_ nie rozpowszechni, tak jak płyty DVD-RW.
DVD-RAM 1.0 była *pierwszą* nagrywalną płytą DVD, jeszcze przed zwykłymi
plusami czy minusami. Ale jest to bardzo użyteczne, choć nie koniecznie
potrzebne zwykłemu userowi.

> Na razie takze malo ktory sprzet to rozponaje - jak sie to rozwposzechni
> to po prostu zmienie nagrywarke.

I raczej tak już pozostanie, chociaż np. mój stacjonarny odtwarzacz DivX
połyka DVD-RAM, więc może stopniowo sytuacja w tej dziedzinie będzie się
poprawiać...

> liczy sie model a nie firma. O ile pamietam to ten naped jest tragiczny

No dobrze, znowu kolejna wypowiedź nie wnosi nic konstruktywnego do
dyskusji... Ja podaję nazwę kolejnego modelu z obsługa DVD-RAM jaki
znalazłem, a kolejna osoba mówi, że ten akurat jest beznadziejny...
Więc na litość boską, może ktoś wreszcie w swojej dobroci poda nazwę
producenta i modelu DOBREGO napędu z DVD-RAM? Bo nie wierzę, że takowego
nie ma...

> pisalem o sprawdzaniu jakosci nagrania plytki na napedzie Benq 1640 w
> Nero DVD-speed. Kilkukrotne sprawdzanie tej samej plyty daje
> diametralnei rozne wyniki

Na moim litku 812S wyniki są bardzo podobne, nie mówię, ale mieści się
to w granicy błędu, nawet po kilku miesiącach ich liczba wzrasta
nieznacznie. Oczywiście nagrywam na dobrych płytach. Jeśli nagrasz na
jakimś odpadzie, może się zdarzyć sytuacja, że zaraz po nagraniu wykres
będzie ładny, a po kilku miesiącach tragiczny...

# /George Orwell - Rok 1984/