Re: wymiana nagrywarki DVD? Ale na co? ;)

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 09:54:53 MET

Atlantis napisał(a):
> No dobrze, ale płytom DVD-RW daaaaaleko do DVD-RAM i stąd m.in. różnica
> w cenie... Wymieńmy chociażby brak sprzętowej korekcji błędów, oraz
> fakt, że to działa o wiele sprawniej niż nagrywana pakietowo DVD-RW, o
> bezpieczeństwie danych nie wspomnę...
dlatego nie nalezy nagrywac pakietowo - wygoda jest mniejsza, to fakt.
Natomiast na pewno DVD-RAM sa wolniejsze, a takze drozsze.
Na razie takze malo ktory sprzet to rozponaje - jak sie to rozwposzechni
to po prostu zmienie nagrywarke.

> BenQ, to przecież jest też model tego producenta - DQ60-0B1 o którym
> zresztą wspominałem i on posiada obsługę DVD-RAM, dziwi mnie tylko dosyć
> atrakcyjna cena, 160 zł za OEMa.
liczy sie model a nie firma. O ile pamietam to ten naped jest tragiczny

> Jednak ja bym tutaj polemizował - jeśli w teście wyjdzie, że napęd
> beznadziejnie nagrywa pewne płytki, to czemu to ma być ściema?

pisalem o sprawdzaniu jakosci nagrania plytki na napedzie Benq 1640 w
Nero DVD-speed. Kilkukrotne sprawdzanie tej samej plyty daje
diametralnei rozne wyniki
Marx