Drukarka laserowa mono niedroga - jaka?

Autor: AKS <ola_at_box.zag.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 13:43:22 MET

Witajcie,
Nie mam pewności czy piszę na właściwą grupę,
ale zapytam - najwyżej skierujecie mnie na właściwą grupę ;-)
Chciałabym kupić niedrogą drukarkę laserową mono (do 900 zł).
Przewidywana ilość stron/wydruku to 600 stron/miesiąc.
Znalazłam drukarkę Lexmark E120N w cenie 520 zł brutto,
toner starcza na ok. 2 tys kopii i kosztuje ok. 180 zł netto.
Czy to dobry wybór? Czy możecie powiedzieć mi jaki inny
powinnam wybrać?
Zależy mi także na informacjach nt wydajności tzn jak ma się
cena tonera/bębna itp.

Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrowienia,
AKS