Re: Grafika za 200,-

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 12:47:02 MET

> Widac ze nigdy nie uzywales w/w plyty tylko sie naczytales opinii
> jakis pseudo-znawcow ktorzy tez w zyciu plyty na oczy nie widzieli.
> Albo jakies traumatyczne wspomnienia z dziecinstwa??

Zdecydowanie tak. :) Jedna taka przygniotla mi stope i do tej
pory panicznie wrecz sie ich boje... ;)

> Nie mam 126p ale to b.dobry samochod - prostota budowy
> do dzisiaj zadziwia zachodnich inzynierow.

Jestem tego pewien. Mysle nawet ze maja jedna czy dwie
sztuki w tych... no... muzeach. :P

> Dla mnie K7S5A to b. dobra plyta w swojej
> (jak na czas wypuszczenia) innowacyjnosci a
> zarazem stosunku wydajnosc/cena.

Zapomniales dodac, ze odbylo sie to kosztem jakosci.

Ale ale... Tak juz najzupelniej powaznie pytajac:
co w niej takiego innowacyjnego bylo?

pozdrawiam,
Vituniu.