Re: serwer wydruku

Autor: Marek <lewan_m_at_poczta.spam.onet.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 12:54:45 MET

zrob tak:

printserwer ma defaultowy adresm ip, wpisz go w przegladarke i zanotuj nazwe
kolejki. zamknij.

teraz tak: dodaj drukarke-->lokalna (bez wykrywania auto), nowy port,
standard tcp/ip port, pojawi sie pytanie o adres ip drukarki - wpisz ip
printserwera, potem wzlasciwosci portu, zaznacz lpr, w nazwie kolejki wpisz
te symbole z prinserwera (z poczatku), potem juz klasyka - instalacja
sterow - badz windy badz z plyty.

Próbowałem róznych rzeczy.

Inastalowałem drukarkę w pisywałem adres IP \\192.0.0.16\P1 taki akórat był

na samodzielne wykrycie drukarki nie można było liczyć

Instalowałem drukarkę zmieniałem port na stadardowy port TCP/IP i ustawiałem
wszystkie opcje na wiele sposobów
nic nie pomgło. Próbowało w firmie kilka osób (u nas jest nawet dzial
info.to sami programiści) tez im nie wyszło.

co ciekawe normalnie po zainstalowaniu pojawiła się że zainstalowana
drukarka OKI B350
po tych moich próbach był tylko numer IP i port P1

Wydruki testowe i wydruki opcji iitp wykonywane z programu obsługi Planeta -
załoczonego na płytce oraz z przeglądarki www działały.

Planet jest oddany do sklepu czekamy co nastęnego nasz naczelny informaty
przyniesie.

 Które protokoły powinny zostać włączone ( nie działoało w żadnej
kombinacji) ale generalnie czy SNMP jest potrzebny, nie wystarczy TCP IP,
aple i net beui raczej nie są potrzebne.

            Dziekuję za zainteresowanie.

PS Z tymi listami że 3 x poszedł ten sam to pomyłka sorki.