Re: Grafika za 200,-

Autor: venioo <venioo_at_poczta.fm>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 11:45:45 MET

> No... a co? nie wiedziales? :)

Nie wiedzialem...

> A to, jak rozumiem, to byla prowokacja? :>

Widac ze nigdy nie uzywales w/w plyty tylko sie naczytales opinii jakis
pseudo-znawcow ktorzy tez w zyciu plyty na oczy nie widzieli.
Albo jakies traumatyczne wspomnienia z dziecinstwa??

> P3B-F to byla "b. udana" plyta.
> SA6 czy CUSL2-c to byly "b. udane" plyty.
> Ale K7S5A? Ja wiem, ze mozna lubic swojego 126p,
> ale mowic o nim, ze to bardzo dobry samochod, to
> raczej brak obiektywizmu jest...

Nie mam 126p ale to b.dobry samochod - prostota budowy do dzisiaj zadziwia
zachodnich inzynierow.
Ogolnie obiektywizm - wszystko zalezy od potrzeb... Dla mnie K7S5A to b.
dobra plyta w swojej (jak na czas wypuszczenia) innowacyjnosci a zarazem
stosunku wydajnosc/cena.

ven