Re: Athlon czy sempron?

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 12:32:39 MET

Jacek Osiecki wrote:

> A jednak tak. Przeglądnąłem strony większych krakowskich sklepów (sieciowych
> też) i wszędzie najtańszy procesor na s939 to ponad 500zł. Tymczasem w miarę
> uczciwy procesor s754 (Sempron 3000+) kosztuje 240zł, a Athlon 3000+ OEM - 389zł.

Marudzisz:
http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=4689&katid=78&grupa=227

Z tym, że rzeczywiście ostatnio te Semprony gwałtownie znikają ze sklepów.

> Tylko że skoro wentylator jest tak przygotowany by chodzić na 3000obr/min.
> to pewnie przy dużym obciążeniu, w ciepły dzień - prawdopodobnie tak właśnie
> będzie wył...

Przy dużym obciążeniu w ciepły dzień masz 45 stopni, a maksymalną
prędkość wentylator osiąga przy 65 jeśli tak go ustawisz.

Fajne jest to, że ja piszę o swoich doświadczeniach ze stadkiem
komputerów, a Ty przeciwstawiasz temu gdybania i wyobrażenia, nie uważasz?