Re: Athlon czy sempron?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 17:25:18 MET

Dnia Wed, 22 Mar 2006 12:32:39 +0100, Bernard napisał(a):

> Marudzisz:
> http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=4689&katid=78&grupa=227

"Na zamówienie" - znaczy: "nie ma", biorąc pod uwagę że żaden inny sklep
owych sempronów nie ma...

> Z tym, że rzeczywiście ostatnio te Semprony gwałtownie znikają ze sklepów.

I chętnie bym takiego kupił - w tym momencie wybór s939 skazuje
kupującego na Athlona 64 s939 za min. 500zł.

> Przy dużym obciążeniu w ciepły dzień masz 45 stopni, a maksymalną
> prędkość wentylator osiąga przy 65 jeśli tak go ustawisz.
> Fajne jest to, że ja piszę o swoich doświadczeniach ze stadkiem
> komputerów, a Ty przeciwstawiasz temu gdybania i wyobrażenia, nie uważasz?

Po prostu mam uraz do małych wiatraczków co to niby są "niesłyszalne", a jak
przychodzi co do czego to odkurzacz mogą zagłuszyć :)

Inaczej: nie powiesz chyba, że taki TyphoonBig z 6 heatpipe'ami i 12cm
wiatrakiem jest głośniejszy od boxowego coolera? :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004