Re: Padł twardziel. Możecie cos poradzić?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 01:53:54 MET

Dnia 21.3.2006, Kubuniek napisał(a):

> Hmm. nie zgodzę się z tobą niestety ale powiem ci, że też nad tym ubolewam.

Ja podobnie jak "przedpiścy" uważam, że te dane nie miały jednak żadnej
wartości.

> Otóż komputer w którym padł twardy to jest komputer mojej narzeczonej.
> Niestety były to ważne dane bo portfolia architektoniczne, rozmaite
> dokumenty i projekty. Dlaczego nie była robiona kopia zapasowa? Hmm nie mam
> pojęcia. Może moja ukochan nie zdawała sobie sprawy z tego co się może stać?
> nie wiem. Mogę wam powiedzieć że jeśli chodzi o mój komputer to ważne dane
> mam nagrane, ale muszę pomóc mojej ukochanej więc to robię. Teraz będzie
> wiedział że kopia musi być. Człowiek uczy się na błędach.

Szkoda tylko (dla Twojej kobiety), że Ty uczysz się popełniając błędy na
Jej "ważnych" danych.

> Jak na razie to dysk jest naprawiony - hdd regenerator-.

I to jest jeden (nie pierwszy) z Twoich błędów, które kosztować mogą
bezpowrotną utratę tych danych.

> jeden bad sector dał o sobie znać.
> JEDEN!!. i już odwołał dysk od współpracy. Partycja stworzona. Teraz scan
> aby odzyskać dane.

IMHO teraz (po użyciu "narzędzi", których użyłeś) to Ty możesz...
W tym momencie z Twoim doświadczeniem to tylko ratuje Was specjalista, a
IMHO na początku te dane można było jeszcze uratować.

> Zobaczymy co będzie.

...a no płacz będzie. :(

BTW. Jak już Ci sugerowano, następnym razem nie zabieraj się za coś o czym
nie masz pojęcia, a jeśli już musisz to najpierw pytaj w jaki sposób to
robić bo możesz wyświadczyć komuś "niedźwiedzią przysługę".

--