Re: [Stary komp] Przejściówka SLOT-S370 - pytanko..

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 17:32:27 MET

Użytkownik "Cyneq" <spam@won.com> napisał w wiadomości
news:dvoi93$4tv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
Coppermine

> Tak.
> Tyle że przejsciówka załatwia sprawę różnego położneian nózek w PPGA i
> FC-PGA. Nie spowoduje że chipset dogada siez procem, a już na pewno że
> BIOS się dogada. W Copperminach jest jakaś sztuczka z inicjalizacją
> mikrokodu i L2, jak Bios nie umie tego to zima.

Mobo to Abit BE6-II v2 - bios taki jaki był najnowszy od producenta :)
,a bios award'a

> Po drugie napięcie musi Ci płyta podac odpowiednio niskie.

Na przejsciu są zworki do napięcia (od 1,5 do 2V),a orócz tego mobo da rade
od siakeś 1,50V :)

FC-PGA.
> No problem, chodzi o fizyczny kształt socketu (socket 370), a nie
> standart połączeń (PPGA, FC-PGA, FC-PGA2).
>
> Wpisz mogel płyty w google, to się dowiesz, jak nie to zaryzykuj :)

Ryzyk fizyk :)

Na stronie intela pisze że i440 je trawi:
"Compatible with IntelR 840, 815, 815E, 810E2, 810 chipsets; IntelR 82801E
C-ICH; IntelR *440BX* AGPset and 440MX chipset"
( http://www.intel.com/design/intarch/pentiumiii/pentiumiii.htm )
A na płycie mam i440BX :)

--
Saper/nolin11