Re: [Stary komp] Przejściówka SLOT-S370 - pytanko..

Autor: Cyneq <spam_at_won.com>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 10:49:58 MET

Saper/nolin11 napisał(a):
> Otóż mam przejściówkę (jak sprawdzałęm na celku 500 działa) i jest na niej
> zworka podpisana: Cu-Mine i Celeron. I jak sądze Cu-Mine znaczy Coppermine
> (tak się pisze??) czyli chyba to nowsze jądro i obsłuży ona np. ten
> procesor:

Tak.
Tyle że przejsciówka załatwia sprawę różnego położneian nózek w PPGA i
FC-PGA. Nie spowoduje że chipset dogada siez procem, a już na pewno że
BIOS się dogada. W Copperminach jest jakaś sztuczka z inicjalizacją
mikrokodu i L2, jak Bios nie umie tego to zima.
Po drugie napięcie musi Ci płyta podac odpowiednio niskie.

> Pytam się poniewaz na podstawce pisze PGA370 ,a te procesory są pod FC-PGA.
No problem, chodzi o fizyczny kształt socketu (socket 370), a nie
standart połączeń (PPGA, FC-PGA, FC-PGA2).

Wpisz mogel płyty w google, to się dowiesz, jak nie to zaryzykuj :)

--
Cyneq