Re: jak podzielić dysk?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 13:28:08 MET

Palmer napisał(a):

> No właśnie mam na sztywno 400 MB [rozmiar początkowy] - 1992 MB [rozmiar
> max = wielkości partycji). Faktyczne użycie podane jest w obszarze

Sluchaj - na sztywno znaczy: min=max (np. min=384 max=384). Poza tym bez
sensu deklarowac w ten spozob calej partycji bo system zacznie
"marudzic" o braku miejsca i sie zaczniesz wkurwiac. :) Ustaw se tam z
1,5GB na swap i bedzie git (tzn na tej partycji 2GB tyle ustaw).

> "Pamięć zadeklarowana" w pozycji "Razem" i Szczyt", a wartośc, którą
> wyżej podałem widnieje w wierszu "Limit" i nie odpowiada wartości
> zadeklarowanej przeze mnie czyli 1992 MB. 1356532 KB to jest zaledwie
> 1324 MB, a gdzie reszta? Intryguje, że po całkowitym wyłączeniu pamięci
> wirtualnej, wartość w polu limit to nie 0 tylko 946936 KB. Skąd taka
> wartośc i dlaczego akurat tyle?

Ja nie wnikam w spedalona polityke Microsyfu (szkoda czasu). Jak chcesz
to przejrzyj support techniczny na ich stronie. :)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.