Re: Barracuda 7200.7; 160 GB - przeniesione sektory

Autor: |Pio| <piowa_at_nohost.nodomain>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 02:12:27 MET

> Zacznij sie martwic gdy poza relokowanymi pojawia sie bad sectory
> [offline ucorectable] - wtedy to juz ostatni dzwonek dla zrobienia testow
> przez Sea Tool i jesli diagnoza wskazuje na naprawe rob backup i oddaj do
> serwisu. W koncu diagnoza oprogramowaniem producenta przeprowadzona na
> niskim poziomie [przy wykluczeniu winy OSa] jet wiazaca dla serwisu i nie
> moga sie migac jak to czasami bywa. Ale juz teraz nie od rzeczy bedzie
> sciagniecie SeaTools i przetestowanie tego dysku.

diagnoza seatools wyglada tak:

     Partition 1 (NTFS (26.8 GB) ) Result: Failed with critical Errors

     The following errors were found while scanning the volume:
      - One or more errors were found in the index
      - One or more errors were found in metadata file records
      - Other errors were found

to samo dla wszystkich partycji, poza najmniejsza, na swapa (FAT)
bledow bufora, kabla ani niczego innego nie zauwazylem w logu....

i co? wymiana?
jaki jest dobry program, ktory poda mi faktyczne dane o strukturze
dysku... tj logiczne, liczbowe informacje?

PS czy barracudy robia cos z glowicami po chwili bezczynnosci? tak jak
odpisalem Omsonowi?

--
Pozdrawiam,
P.W.