Re: Barracuda 7200.7; 160 GB - przeniesione sektory

Autor: |Pio| <piowa_at_nohost.nodomain>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 02:07:54 MET

> Wydaje mi sie ze juz jest pora na reklamacje - IMHO nie powinno byc ani
> jednego sektora w obszarze relokacji...
> Nie wiem jak u Ciebie bedzie wygladac sprawa ale niedawno mialem
> Seagate'a 160GB z tej linii co Ty ale z interfejsem ATA/100 i wymieniono
> mi go kiedy na dzien dobry okazalo sie ze ma 14 sektorow w obszarze
> relokacji.

no wlasnie sie zastanawiam nad oddaniem go do reklamacji, ale na razie
nie moge.. potrzebuje komputera do pracy, a nie mam czasu postawic
zapasowy system na jakims dyszczku... - poza tym 2 to nie 14

ale wracajac - skoro masz taki sam /tez mam ATA/ dysk - czy po chwili
bezczynnosci zaczyna Ci on cos tam doczytywac?
moj pomrukuje jakby czytal jakis ciagly fragment danych.... nie wiem, to
jest moja pierwsza Barracuda, moze one tak maja?

--
Pozdrawiam,
P.W.