Re: wymiana nagrywarki DVD? Ale na co? ;)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 19:55:08 MET

Artur Marianski napisał(a):

> W Benq akurat latwiej o LightScribe niz DVD-RAM. Jesli musi byc DVD-RAM
> to jest jedynie model DQ60, ale nie wiem jak z jego dostepnoscia w
> Polsce. Nie obsluguje LS.

DQ60 jak widzę jest dostępne w ofercie sklepu Apollo, podobnie jak
Plextor PX750A - tyle, że jest nawet sporo tańszy przy takich samych
właściwościach... Czymś się te dwa napędy różnią? Lepiej kupić któryś z
nich, czy wszystko jedno?
LightScribe to dla mnie niepotrzebna zabawka, a obsługa DVD-RAM to
bardzo użyteczna sprawa. Po co mi "nadruk" na płycie, który ponoć po
kilku miesiącach zaczyna blaknąć? ;) Do tego płyty z LS są znacznie
droższe...

# /George Orwell - Rok 1984/